Coach Prime
All Eyes on Jackson
With the water crisis devastating their community, Jackson State begins their new season, while the likes of Nick Saban and Dwayne Johnson take note of the programme's progress.
While the Jackson water crisis continues, Deion's team navigates an injury to their #1 recruit, performs before NFL scouts and faces a conference rival eager to supplant Jackson State at the top.
Homecoming, JSU Style
Jackson State's star recruit, Travis Hunter, rehabs his injury as Coach Prime keeps a woeful eye on the rest of the players during an eventful week leading up to the homecoming game.
College Game Day makes a historic visit to Jackson State, while recruiting continues in full swing and rumours go around about a possible move by Coach Prime just before the SWAC Championship.
Preparation is over and autumn has arrived. The Colorado Buffaloes face a tough road against TCU, the formidable team ranked second in the 2022 national championship.