Comedy Island Japan
Comedians embark on an adventure when they suddenly drift to a mysterious island. The island has been cursed for years, and if a joke goes wrong, disaster strikes. To break the curse they must prove their improvisation skills while facing challenges.
Just four comedians remain after three are executed for making a mistake. The comedians' improvisational skills impress Shin and Tanji. The neighbouring islanders attack Tsurue Island and kidnap Maya.
Torn between the demands of Jolda and his daughter Maya, Polro puts comedians to the test in his secret room to choose whether to invite them to the wedding. Tomochika tells a fascinating tale and Tango starts executing his plan.
On the wedding day, Polro successfully takes Jolda out for the planned emergency security issue. The comedians then take to the stage, warming up the venue and making everyone laugh.
The comedians bring laughter back to the island and not only the islanders, but also Ayane, Jolda's wife, smiles again. At the bookshop, the mysterious man returns and leaves another book.