Condor
Low-level CIA analyst Joe Turner discovers everyone in his office has been killed. On the run, he pursues the truth about who is behind a plot threatening millions, while continuing to dodge the hitmen who are after him.
What Loneliness
A young analyst learns that the CIA are using his algorithm to spy on Americans. Soon, a deadly virus is discovered in the heart of Washington.
The Solution To All Problems
Joe escapes the massacre but his safety remains in doubt. Meanwhile, a task force is assembled to investigate what happened.
News of the massacre at IEP spreads. Meanwhile, Bob Partridge seeks an ally as he tries to meet Joe away from the operation's eyes.
With the task force closing in, Joe must flee with Kathy. Marty suspects a mole, while Reuel becomes concerned about Bob's loyalty. Joe's quest for answers leads him to two important people from his past.
Reuel and Marty hope Caleb Woolf will be the secret to Joe's capture. Bob tries to extract information from Joubert. In Riyadh, a plan is set into motion.
Mae is tortured by lingering questions surrounding her husband's death. Meanwhile, Caleb informs Joe about his CIA source.