Conquest Road Trip
Philadelphia
Watch as Anakin and Snake Eyez take a road trip to hit up a few Red Bull Conquest qualifiers and check out what the cities and the local FGC (Fighting Game Community) scenes have to offer.
Los Angeles
Darryl 'Snake Eyez' Lewis brings Hoa 'Anakin' Luu to South Central, Los Angeles, to see where he grew up. Snake Eyez and Anakin meet up with some gamers and talk about Red Bull Conquest.
Anakin and Snake Eyez head to northern California to meet up with Long 'LPN' Nguyen and Miky 'Samurai' Chea to get a feel for the gaming scene in Oakland.
Anakin and Snake Eyez make their way to Minneapolis, Minnesota, where they meet up with Rick 'The Hadou' Thiher and head straight to a local game shop.