Cose da Patsy
On the eve of an important job interview, Giuliana turns to Patsy for help. But the mock interview soon gets out of hand, with absurd questions that throw her of balance. In the end, her human instinct proves to be the best resource. Meanwhile, even a romantic date is put at risk by Patsy's impractical advice.