Countdown to Surrender - The Last 100 Days
After Cologne falls to the Allies, US troops occupy the last bridge over the Rhine in Remagen, and Stalin orders plans for his offensive on Berlin to begin.
In April 1945, the Red Army starts its Berlin offensive as the generals show their willingness for heavy losses. On the Western Front, the first concentration camps have been liberated by British and American forces.