Prepare to enter the dangerous world and troubled mind of Detective Inspector Ray Lennox, a man engaged in a disturbing battle with his own demons, through the demanding and very public medium of serious crime investigations.
Following a devastating discovery, Lennox would love nothing more than to drown his sorrows at the pub. He meets the eccentric crime enthusiast, Baxter McClelland, who tries to elbow his way into the investigation.
CSI Bob Toal is furious when Lennox interrogates MSP Richie Gulliver, but the detective uses his cunning to obtain the truth.
Lennox and Drummond arrive in Leeds - the van is gone but a clue is left behind, and Lennox knows it's Mr Confectioner.