The third permutation of the `CSI' franchise sets up shop in the Big Apple, where taciturn Detective Mac Taylor and his partner, Investigator Jo Danville, lead a crime-solving team. Taylor knows that people may lie, but the evidence rarely does.
Blink
After the bodies of two women are found in different locations, Detective Mac Taylor's investigation leads him to a serial killer who imprisons his victims. Grappling with memories of his own wife, Mac follows the killer's trail to a live victim - a woman who cannot move, feel or speak.
Creatures of the Night
In Central Park, a young woman is the victim of a brutal assault, but she has no memory of the incident, leaving Stella and the team to try and piece together the evidence. Elsewhere, Mac and Danny are looking into the death of a drug dealer, but the lack of a bullet hampers the investigation.
When a dressed-up skeleton is found sitting on a tourist bus, Mac and Stella at first believe they are dealing with a gang-related murder or a sick joke. On closer examination the corpse turns out to be that of a teenager who died more than a decade ago.
There's hip-hop horror when an up-and-coming rapper is shot after winning a DJ contest. Mac has a suspect, but first he must decipher a voicemail message of some hip-hop scratching. What does it all mean? Meanwhile, Danny's murder investigation leads him to a bizarre restaurant where customers eat food off the bodies of nude young women.