Customize Happiness
Tian Xiao Ni (Tong Yao), a top fashion designer with an exacting personality, lives by her strict "18 Standards for Mr. Right" despite being single. When she meets Zhan Wang (Kimi Qiao), a professional race car driver who has quit his career to help manage an auto body shop, she believes she has found her perfect match. As Xiao Ni pursues Zhan Wang, she begins to question whether true love can be customized to her ideal specifications. This is a 2016 Chinese drama series directed by Xie Lü.