Cutie Cubies
This time Lily's neighbor Brad decided to become a real pirate! But he had neither a ship nor a treasure map. Brad was very disappointed, but Lily wasn't. She resolved to help him and went to her grandma's lab.
Four cheerful extraterrestrial Cutie Cubies continue to study the Earth. Bradley and the Cutie Cubies, inspired by the fairy tale, dream of becoming real stalwart knights!