Cyberchase
Lost My Marbles
A day at the library turns into an adventure when Jackie, Matt and Inez learn that Hacker has kidnapped Dr Marbles.
The team must measure Hacker's irregularly shaped property to prove that he has taken more land than allowed.
The team fail to prevent Hacker from stealing Pandora's box. Later, the team use fractions to complete Zeus' challenges.