Daddy's Weeper
A bright, hopeful little girl grows up to be a traumatized and conflicted young woman after witnessing cold-blooded murder and enduring maternal abuse.
Weep
Pastor Joe King is brutally murdered after witnessing a robbery and execution carried out by Johnny and his crew, leaving young Grace traumatized. Grace is taken from his loving protection and thrust into the care of her cold mother, Sindee.
Grace hires hitman "Ty Cobb" to eliminate Johnny, but Marcus guides her back toward faith and her father's core teachings. As Papa Jack marks both Grace and Sindee for death, Grace experiences a powerful, transformative spiritual breakthrough.
Everything explodes into the open as Noah reveals old family crimes, Johnny comes to kill, and the truth about Grace is unfolded. Sindee's lies and Papa Jack's orders tear the family apart. At the end, a reckoning comes, and all is revealed... or is it?