Dagashi Kashi
Kokonotsu "Coconuts" Shikada dreams of becoming a famous manga artist, but his father makes a deal with Hotaru Shidare, the daughter of a candy manufacturer, to coerce Kokonotsu into taking over the family's longstanding sweets shop instead.
Hotaru exacerbates the summer heat by turning off the shop's AC and boiling water to make Buta-men; Saya's suspicions are raised when Hotaru asks about her relationship with Kokonotsu.
Hotaru challenges Kokonotsu to a blind fugashi taste test; after Kokonotsu realises that he forgot something, Hotaru helps him to run back to Café Endo to get it.