Danger Mouse
Rogue Robots
Danger Mouse discovers that Baron Greenback is behind a wave of attack robots that have been going after agents.
Who Stole the Bagpipes?
Danger Mouse and Penfold travel to Scotland to keep Greenback from destroying the world with music from all the world's bagpipes.
Greenback captures Colonel K and has the Colonel send Danger Mouse and Penfold on holiday to a haunted castle in Transylvania.
Greenback creates a `Martian' to keep Danger Mouse busy while he sets out on a crime spree.