Dangerous Encounters With Brady Barr
Dr Brady Barr, a herpetologist by trade, travels all over the world to study reptiles and other creatures in their native habitats, often risking his life in the process. His mission is two-fold: to collect as much information as possible about the animals he studies and to inform the public about the state of the planet and the risk of extinction many animal species face. And, of course, there's another benefit to all his work: It makes great TV.