Dante's Cove
Fleeing an unhappy home life, Kevin Foster is excited about moving in with his college lover, Toby, at a beachside apartment complex, the Hotel Dante. However, the young tenants of the old converted hotel soon suspect that the hotel's supernatural and sinister past may be alive and well in the person of the mysterious and evil Ambrosius.