Darby & Joan
Widowed English nurse Joan Kirkhope is on a quest to find answers about her husband's mysterious death, while ex-detective Jack Darby has taken to the open road. The two meet in the outback and form an unlikely investigative team.
Jack takes a detour to a banana plantation to help his longtime friend and former brother-in-law, Declan, recover a cache of stolen guns; it soon becomes clear that there is more to the gun theft than first appeared.
When a high-end caravan is stolen, everyone becomes a suspect; it also turns out that everyone has something to hide; Joan's frustration with Jack puts her life in danger after thieves return to steal her motorhome.
As Jack and Joan prepare for her first Southern Hemisphere Christmas by the beach, a reef dive goes catastrophically wrong, and Joan does all she can to save an injured diver; Joan and Jack later discover the accident is really a case of sabotage.
Jack must face his past mistakes when he's asked to help Elyse, the daughter of Rosemary, the bride Jack left at the altar. Elyse, a surf lifesaving champion, believes someone tampered with a drug test, causing her to be banned from her sport.