Daughter From Another Mother
Eeny, Meeny, Miny, Moe
Four months after their babies were swapped, Ana and Mariana prepare to carry out the exchange.
Welcome Home
Mariana moves in with Ana and her family to wean Valentina; Mariana's mother, Tere, is surprised when Ana's husband, Juan Carlos, offers to help them.
Regina's father, Pablo, threatens to sue Mariana; Ana attends a class to bond with Valentina; Mariana reaches out to her estranged father, Anuar.
Ana and Juan Carlos go to couples therapy; Pablo and Regina go on their first father-daughter date; Tere launches her beauty business.
Mariana starts looking for answers after Tere reveals a long-buried truth; Juan Carlos wants Mariana out of the house, but Ana has a plan.
Ana takes a week off from work to think about a life-changing promotion; Mariana decides to use a dating app.