Dawn Amidst Hidden Clouds
Lan Che (Zhao Qing) is a street-smart girl dedicated to protecting her neighborhood. Unfortunately, she gets mixed up in a murder investigation, where she crosses paths with Lou Ming Ye (Chang Hua Sen), the Chief Officer of the Da Li Temple. While the two initially get off on the wrong foot, they manage to clear up their misunderstandings as they solve a number of mysterious cases, and Ming Ye even encourages Lan Che to become the Da Li Temple's first female investigator. As they grow ever-closer, will their relationship evolve into romance? This 2024 Chinese historical romance drama was directed by Zhang Xiao An, adapted from a web novel by Mo Bai Yan.