DCU
A violent murder rocks the small fishing town of Kita-Noto to its core; local fisherman and anti-poaching activist Ryuhei Shimada has been brutally slain with a giant fishhook.
Sanchez's true identity is revealed; he is in fact Joan Lopez, a dangerous bomber and member of Black Butterfly, an international terrorist organisation.
The team is devastated, and the situation is made worse when the DCU is withdrawn from the case. However, this doesn't stop the team members conducting their own investigations.
The DCU are called to Yokohama Pier, where the body of a woman has washed up; evidence connects the water inside her lungs and the aquarium the dead woman's fiancé was working for.