Dead Still
When Blennerhasset discovers that some of his camera equipment has gone missing, he and Nancy travel to an unsavoury part of Dublin to track down Molloy, who has also disappeared.
Blennerhasset, Molloy and Nancy take on a most unconventional job: undertaking a shoot during a spiritual séance to prove, or disprove, the existence of ghosts.