Deadly Women
The Butcher's Greedy Daughter, Part 1
On a cold November morning in 1999, a home nurse makes a gruesome find in an elderly couple's home.
One summer day in 2003, a young father on his way to pick up his one-year-old daughter is shot at point-blank range by his own mother-in-law.
One night in 2015, nurses and doctors fight a powerless battle to save the lives of several patients at Nykøbing Falster Hospital.