Deep In
Hoping to overcome a career slump, actor Zhang Zhun (Shu Yuan) takes a role in a provocative new film, starring alongside fellow actor Zhen Xin (Ollie). Zhang Zhun is cast as art investment dealer "Gao Zhun," who's being treated by psychiatrist "Fang Chi," played by Zhen Xin. Gao Zhun suffers from deep psychological torment that Fang Chi helps him sort through, but doctor and patient eventually become entangled in a turbulent relationship. In order to better immerse themselves into their characters, Zhang Zhun and Zhen Xin spend time together outside of work. However, Zhen Xin's increasingly intense behavior unnerves Zhang Zhun, making it difficult for Zhang Zhun to separate his own feelings for Zhen Xin from Gao Zhun's feelings for Fang Chi. Have real life and fiction become too intertwined for the two? This drama was adapted from the novel "Deep in the Act" by Tong Zi.