Deer Squad
Kai, Lola, Rammy and Bobbi are four heroic young deer that protect the animals who live in Central Forest and the people living in Platinum City, the futuristic metropolis that surrounds it.
Goodnight Central Forest / Steelzilla
Professor Scratch plunges the whole city into darkness in 'Goodnight Central Forest', then in 'Steelzilla', Sir Steel holds a grand parade but his giant Steel blimp grows to enormous size! (S1, ep 1)