Desert Car Kings
Desert Valley Auto Parts in Arizona doesn't merely sell original parts to car collectors and restoration junkies. The McClure family business certainly can do that all day long, what with more than 10,000 rust-free vehicles parked at their 100-plus acre facility. But what really gets the McClures and their crew excited is finding cars to restore themselves, and sometimes they are located right on their lot. After getting them up to speed and back on the road, they sell them at auction.