Diff'rent Strokes
Movin' In
Multimillionaire Phillip Drummond carries out the wish of his late housekeeper and welcomes her two sons into his New York penthouse.
Arnold jumps to conclusions when he overhears Drummond telling a social worker that black children belong with black families.
Drummond's upper-crust mother arrives for a visit and isn't too pleased with the latest family additions.
Arnold's continuing prank of dropping water balloons from the balcony prompts punishment from Mr Drummond.