Digman!
The story of a world in which archaeologists are massive celebrities and the coolest people on the planet.
Disgraced archaeologist Rip Digman attempts to make a comeback with the help of his overachieving student, Saltine, by searching the world for a lost treasure: Hammurabi's Hat.
While searching for Amelia Earhart's plane, Rip and the gang find themselves taken aboard a floating airship in the sky, where Swooper finds a great new opportunity, Agatha finds romance, and Rip and Saltine find a lot of trouble.