Dinner with the Parents
Pizza and Wings
Desperate to avoid embarrassment when his girlfriend breaks up with him on the night she's supposed to meet his family, David blunders into an ill-advised ruse.
When Jane's social media influencer sister comes to visit, Jane can't help but battle her for the spotlight.
David's flirtations with his lifelong crush are stopped by Jane and Harvey's pathetic attempts to impress her parents.
When David delivers an inappropriate valentine to Jenny's house, the whole family team up to steal it back before she gets home.
While hosting a gathering in memory of their late uncle Reuben, the Langers get caught in a web of deceit.
Gregg and David conspire to make some quick cash by secretly listing their parents' house on Airbnb while they're on holiday.