Director's Arena
Short-form dramas are taking the world by storm, and a new generation of South Korean directors are ready to deliver in this first-ever directorial survival show. Mentored by film director Lee Byeong Heon, actors Cha Tae Hyun and Jang Keun Suk, and comedian Jang Do Yeon, the contestants must capture the audience’s attention within two minutes – or risk elimination. The finalists’ dramas will be released online, allowing the general public to cast their votes on whether or not they think the shows are interesting enough to keep watching. Can these directors prove that they have what it takes to usher in the newest wave of Korean entertainment?