Dirty John
Approachable Dreams
Despite her family's misgivings, affluent Newport Beach interior designer Debra Newell rushes headlong into a romance with handsome doctor John Meehan.
Shaken by what she discovers about John's shady background, Debra plots her next move. In the past, a chance encounter exposes John's treachery.