Divided Youth
Ícaro faces an unexpected influx of popularity; Malu invites him back to her neighbourhood for a rap battle.
On the night of the fashion show, Icaro is torn between honouring his roots and securing his future.
Icaro confronts Anelise; Malu learns more about her friend's final days; Enzo challenges Tchelo to a rematch.
Ícaro faces an increasingly uncertain future; Malu faces scrutiny from friends on both sides of the bridge.