Django
In late 1800s Texas, Django, a dangerous wanted man, arrives in New Babylon, a city founded by John Ellis, where all outcasts are welcome.
New Babylon
Searching for his family's murderer, Django arrives in the town of New Babylon in Texas, built by former slave John and young midwife Sarah to give everyone the right to live freely and equally.
Django uses a ruse to find out if Seymour is a traitor. He is supposed to accompany a bogus oil shipment to the north while another shipment is made to the south.
With a lawsuit, Elizabeth tries to take the land from her adversary John. When John is arrested by Sheriff Boone, Django wants to help his friend and clear up the injustice.