Doc West
After outlaws loot his poker earnings, Doc West heads to a neighboring town in order to dispense his retribution. Seeking vengeance during a poker game that turns sour, Doc lands himself in the local jail. Once his cover is blown and a skirmish escalates into a shootout, Doc must side with either the outlaws or the townspeople.