Doctors
An unruly teenage girl meets a compassionate teacher who inspires her to alter her path and become a street-savvy neurosurgeon.
Hye-jeong makes a new friend when she sees a familiar face at school. When an emergency takes place, Hye-jeong learns something about Ji-hong.
Ji-hong decides to leave; Seo-u's jealousy gets out of control; Hye-jong faces even more struggles, even when a friend makes a sacrifice.
Someone comes to visit Hye-jeong but they aren't welcome; Hye-jeong tries to get help from Ji-hong and Yun-do.