Dodo
Eleven-year-old Joe Connolly navigates the dramas and pitfalls of his first year at secondary school. With new situations and embarrassments around every corner, small events mean big drama for Joe as he gets used to this chapter of life.
Trouble
When an adrenaline-fuelled game of dares gets out of hand, Joe accidentally throws a ball at a teacher and ends up in some big, big trouble.
Joe has to go to the dentist while everyone else is learning all about the human body, leaving an unprepared Joe pretending to know much more about it than he actually does.