Dostoevsky
Detective Vitello begins his investigation into Dostoevsky, a killer leaving signature nihilistic letters lying next to his victims.
Vitello exchanges messages with the killer. He also meets Ambra, the daughter he abandoned years earlier, and discovers her drug issues.
Following up on a clue in a letter, Vitello journeys down a weather trail, but when more letters are leaked to the press, his investigation gets compromised.
Vitello uncovers that Dostoevsky is troubled. Meanwhile, he confesses some uncomfortable truths to his daughter.
Vitello tracks down Dostoevsky's arms supplier, Esposito, and forces him to lure the killer to his place as their face-off grows closer.
After defeating Dostoevsky, Vitello holds him prisoner and forces him to write one last letter.