Dota: Dragon's Blood
Renowned Dragon Knight Davion becomes embroiled in events much larger than he could have ever imagined.
What the Thunder Said
Dragon Knight Davion makes an ominous discovery and meets a princess who has a plan; a fiery fight burns its hero.
Princess of Nothing
Mirana and Marci lend a hand to Davion, who remembers little; the Black Market calls; Davion spits out a telltale ring and unleashes a beast.
Visions drive a haunted Dragon Knight and a gifted lotus thief; Fymryn sets out to find her sorcerer as a Mirana is humbled by a treacherous path.
The gang copes with a bumpy landing while the Order goes to war; Slyrak rampages, and Davion must reckon with the powerful spirits of ancient dragons.
Fymryn and Luna appeal to their goddesses; the Invoker delivers tough truths to Davion and Mirana; a bargain is struck.
A grieving man invokes a daughter's memory; Fymryn rushes into a dragon's nest, leaving Davion to risk it all.