Double Stakes
Igor returns from war, rejects his criminal brother's help, and witnesses his murder. Torn between revenge and justice, he joins the police while a hidden operative, Khromov, secretly follows his steps.
Interrogated by Yaremenko, Igor joins the police. At Anton's funeral, gunmen attack, and Igor saves Vika. As rivals hunt him, Khromov keeps tracking Igor from the shadows.
Igor starts police work while criminals hunt him. Khromov secretly tracks him and Vika. Igor searches Anton's evidence as danger closes in from all sides.
Igor is attacked by a masked man, secretly Khromov. Suspicion grows as he investigates Anton's secrets with Vika. Khromov prepares his next covert move.
During a chaotic operation, Khromov opens sniper fire on Igor. The truth emerges: Khromov is part of a hidden operation. Igor narrowly escapes.
Igor learns of Khromov's secret mission. Violence escalates as Bayun hunts traitors. Igor protects Vika while searching Anton's house for clues.