Dr. Oh's Game
The president of parenting in Korea, Dr. Oh, offers prescriptions not for kids but for parents. Dr. Oh presents an answer for parents who have a hard time spending a long day with their children. The main MCs are actor Lee Min Jung, who is raising her eight-year-old son, and Shin Dong Yup. From A-list actors to singers and athletes who are experiencing difficulties rearing, appear on this show to receive play prescriptions. Keeping an eye on what kind of developmental stimulation play methods Dr. Oh offers suit each child's inclination.