Dr. Pimple Popper Pops Shark Week
Dr. Pimple Popper has entertained millions with her extreme pimple popping videos. Now she heads to Turks and Caicos with Dr. Austin Gallagher to explore the world of shark skin and how she can apply the science they gather to help human skin issues.
Dr. Pimple Popper heads to Turks and Caicos with Dr. Austin Gallagher to explore the world of shark skin.