Drag Den
Round 4: High on Drags
The lair becomes a fantasy world with fairy-tale characters and superheroes. However, before the queens turn into another character, an unexpected confrontation breaks out.
Filipinos are rich in traditions manifested in various holidays spread across the calendar. The queens put a unique twist and glam on these important or official events in their theme wear showcase.
Drag is not just all about fun, glamour and beauty, and the queens must realise their power to deliver messages that truly matter. Their voices are amplified with their visual interpretation of their respective advocacies.