Drift Lamborghini
'Mad' Mike Whiddett is addicted to building cars and his latest passion is converting a Lamborghini Huracan into a drift supercar. Will he have it ready for the 2019 Goodwood Festival of Speed?
The deadline is looming
'Mad' Mike Whiddett continues his mission to turn a Lamborghini into his dream car by stripping it down in order to build it into a powerful ride. The pressure is on as the deadline approaches.
The time has come for 'Mad' Mike Whiddett to finally drive his drift Lamborghini for the first time. After so much hard work and many late nights, how well will the car drive?
'Mad' Mike Whiddett's Lamborghini Huracán is finally ready for its big reveal at the Goodwood Festival of Speed, but first he's got to make sure it doesn't get flattened by Kamaz's huge Dakar truck.
'Mad' Mike Whiddett has still barely had any time behind the wheel of his drifting Lamborghini Huracán, but ready or not, Goodwood Festival of speed is here and the time to reveal the car has arrived.