Dublin Narcos
The story of how Dublin transformed from a recession-blighted city in the 1980s to a thriving metropolis in the 1990s, but as its fortunes changed, so too did its criminals.
Ordinary Decent Criminal
When heroin arrives in the 1980s Ireland and sweeps across Dublin, Larry Dunne senses an opportunity and rises to the fore.
The E-Ntrepreneurs
After ecstasy first appeared on Dublin's streets in the late 1980s, a new breed of dealer emerged in the city to take advantage of the growing rave scene.
As cocaine explodes in popularity in Ireland, drug lords ambush investigative reporter Veronica Guerin and fatally shoot her in broad daylight, sending shockwaves across the country.