Duster
Baltimore Changes Everything
Assigned to take down a Phoenix crime lord, FBI Agent Nina Hayes targets reluctant getaway driver Jim Ellis, unaware that deeper corruption awaits.
Suspicious Minds
As Jim plots to take down a corrupt cop, Nina uncovers buried FBI secrets; a shadowy figure in D.C. watches her every move.
Nina and Awan search for a troubled ex-agent; Jim discovers evidence confirming Nina's suspicions about Saxton.
After Jim learns that he's being pursued by an assassin, he and Saxton's son Royce are ambushed by rogue thieves while on a high-stakes delivery; Nina and Awan trace a cryptic message to an unexpected place.
Jim and Nina uncover a conspiracy involving murder, drugs and cover-ups as they infiltrate Saxton's world, all while an enemy in the shadows tries to silence them forever.
After surviving a bloody ambush, Jim and Nina grow closer as their enemies multiply and a plot spirals out of control.