Dystopia
In 2037 humanity is slowly dying from a virus that has rendered mankind infertile. A pair of scientists create the world's first time machine to travel back to 2017 in order to change the events of their past and prevent the virus from ever existing.
In 2017, Nico and Thomas formulated a plan to carry out their mission and obtain the microchip that will be inserted into humans. Thomas ultimately decides to kill one of Biocorp's soldiers.