East Harbour Heroes
Heavy Lifting
When a load of dangerous goods sails in, a rookie operator is tested with the offload, while a family of fishermen hook the ultimate catch.
The hard hat heroes scramble to offload a huge shipment and the heavy-duty mechanics step in to help the brass pull off the mission.