Elite
Welcome
After a public high school collapses, the builder tries to repair its image by paying for three impacted students to attend an exclusive private school.
Desire
A school project brings Marina and Samuel closer and inspires Guzmán to try and win over Nadia. Christian is shocked by a revelation.
Samuel throws a party, where Nano makes a move on Marina and spiked punch affects more than one couple. Nadia is hurt by what she learns about Guzmán.
Guzmán tries to earn Nadia's forgiveness. Polo and Christian bond at a gala. Lu bribes her teacher to pay his debt, and Nano must complete a dark mission.
Marina gives Nano a way to pay his debt. Lu intentionally leaks a secret in front of Nadia. Omar learns Ander told his friends about the two of them.
Nano learns one watch holds a secret. Marina's pot stash is found; news of a pregnancy raises suspicions. Christian is offered fame if he does a favour.