Emma: A Victorian Romance
The Gift
Emma is working as a maid when she meets William Jones, who falls in love with her and wishes to give her a present.
William is forced to attend Eleanor's ball; when he buys a parasol for Emma, Eleanor misunderstands.
William continues to court Emma, so his father suggests they pay a visit to Kelly Stownar.