Endgame
Balagan and Pippa argue over his investigation into the murder of his wife, meanwhile he attempts to figure out the identity of a man when he is approached by an amnesiac.
Hugo asks Balagan for help in solving a confusing decades-old cold case about a missing girl.
Balagan's on edge when the hotel hosts the International Psychiatric Conference.
Enlisted by a terrified family to help solve the inexplicable bombing of their car, Balagan is sidetracked by an unexpected match with a 16-year-old world chess champion.