Basking in the adulation from his latest movie premiere, actor Vince joins his childhood pals Eric, Drama and Turtle to debate attending their high-school reunion.
Vince's agreement to appear on Jimmy Kimmel's talk show touches a nerve with Drama, while Eric says goodbye to Kristen. Luke Wilson and Sarah Silverman guest star.
Vince pulls out all the stops to woo a singer, while Turtle goes to great lengths to get a date. Plus, Eric has reservations about a group outing at a film premiere.
While Vince romances a vegan, Eric grows enthusiastic about a new script. Elsewhere, Drama is concerned about his friends' new relationships.